Connecteam Kiosk: Beheer uw medewerkers eenvoudig
Connecteam Kiosk is een gratis Android app ontwikkeld door Connecteam Inc. die een innovatieve oplossing biedt voor het beheren van meerdere werknemers vanaf één apparaat. Met Connecteam Kiosk kunnen werknemers hun werktijd bijhouden, hun schema's bekijken, op de hoogte blijven van het laatste nieuws, checklists en formulieren indienen, en nog veel meer.
Om de Kiosk App in te stellen, heb je een Connecteam beheerdersaccount nodig die je kunt aanmaken op de Connecteam-website of door de hoofd-Connecteam App te downloaden uit de winkel. Zodra het is ingesteld, kunnen gebruikers snel en veilig inloggen op de app en eenvoudig schakelen tussen profielen.
De app is ontworpen om intuïtief en gemakkelijk te gebruiken te zijn, waardoor het geschikt is voor bedrijven van alle groottes. Met Connecteam Kiosk kun je je werknemersbeheerproces stroomlijnen en ervoor zorgen dat iedereen op dezelfde pagina zit. Als je vragen hebt of een live demo wilt plannen, kun je contact opnemen met de ontwikkelaars op
Beoordelingen about Connecteam Kiosk
Heeft u geprobeerd Connecteam Kiosk? Wees de eerste om uw mening te verlaten!